Advertisement

משה קלוגהפט : ידענו שמשעמם לא יהיה פה!

משה קלוגהפט : ידענו שמשעמם לא יהיה פה!. מנהל הקמפיינים משה קלוגהפט ישמש כיועץ חיצוני לרהמ בנט. אני מייעץ למישהו שכנראה יהיה רהמ , באתר גלובס , 8 בדצמבר 2013 Moshe klughaft is an international strategic advisor and a campaign manager to political leaders and political parties around the world, chosen by forbes as one of israel's most influential people under 40, and chosen by jerusalem post among the 50 most influential jews in the world of 2020. קלוגהפט נולד בבת ים, בן שלישי לחיה, מורה למתמטיקה ומאיר, מפקד גדוד בתותחנים.כשהיה משה בן 17 נהרג אחיו בתאונת נשק. התופעה המשונה תפסה תאוצה ואף סוקרה בכלי התקשורת הארציים, והכול בגלל בחור דתי צעיר, תושב גבעת שמואל.

קלוגהפט עבד עם בנט במועצת ישע ולאחר מכן בפריימריז לבית היהודי ובבחירות 2013 המוצלחות ובחירות 2015 הפחות מוצלחות. יור מרצ הנבחרת, חכ תמר זנדברג, הכחישה את הפרסומים אמש (שבת) שלפיהם העסיקה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ואף שיקרה בנוגע לכך.לדבריה, הוא מעולם לא הועסק בקמפיין שלי ולא עבד בו. ואז הוא מצא את נפתלי בנט. מלשכת רהמ נמסר כי היועץ האסטרטגי החל לייעץ לבנט, וכי הוא צפוי ללוותו בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי כדי לחזק את מעמדו הציבורי. רהמ מינה את משה קלוגהפט ליועצו, אחרי שסייע לו בבחירות 2013 ובבחירות 2015 • עד לא מכבר, קלוגהפט ייעץ לנתניהו וכיום הוא מנהל קמפיינים ברחבי העולם (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

איזו ×–×
איזו ×–×"ות אינטרסים משותפת יש לש ס ולי×'רמן קול ×'רמ×" from kol-barama.co.il
84 ישראלים פקדו לאחרונה את משרד הפנים ושינו את שמם בתעודת הזהות ל'פינקסו' (finexo). היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה, נפתלי בנט, במקביל לעבודתו בחול. ידענו שמשעמם לא יהיה פה! קלוגהפט ייעץ בעבר לבנט, ליור האופוזיציה בנימין נתניהו, ולשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג. מנהל הקמפיינים משה קלוגהפט ישמש כיועץ חיצוני לרהמ בנט. קלוגהפט עבד עם בנט במועצת ישע ולאחר מכן בפריימריז לבית היהודי ובבחירות 2013 המוצלחות ובחירות 2015 הפחות מוצלחות. תפקידו של איש כזה הוא לנהל קמפיין. משה קלוגהפט, מבכירי האסטרטגים בעולם.

היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט במקביל לעבודתו בחול.

קלוגהפט נשוי לשרון, אדריכלית והם מתגוררים בגבעת שמואל.לזוג שלושה ילדים. שריפה פרצה בחדר חשמל במרכז תעשיות המדע חיפה אלון חכמון. קלוגהפט ילווה את בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי לדברי הלשכה, קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד ראש הממשלה, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט במקביל לעבודתו בחול. 84 ישראלים פקדו לאחרונה את משרד הפנים ושינו את שמם בתעודת הזהות ל'פינקסו' (finexo). זה יכול להיות קמפיין של אם תרצו, זה יכול להיות קמפיין של חברת סוכריות. ואז הוא מצא את נפתלי בנט. ראשת מרצ הנבחרת התייעצה באופן יומיומי עם משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של נפתלי בנט שעמד מאחורי סרטון השתולים של אם תרצו והקמפיין האגרסיבי נגד הקרן החדשה משה קלוגהפט החל לייעץ לרהמ בנט. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה, נפתלי בנט, במקביל לעבודתו בחול. קלוגהפט עבד עם בנט במועצת ישע ולאחר מכן בפריימריז לבית היהודי ובבחירות 2013 המוצלחות ובחירות 2015 הפחות מוצלחות. משה קלוגהפט, הזוגות המוזרים של הפוליטיקה הישראלית, באתר nrg‏, 22 בינואר 2009 ליאת רון , ‏ יועצו של בנט:

אנשים מצביעים לפי 3 הימים האחרונים, המצב עכשיו זה המצב. אני מייעץ למישהו שכנראה יהיה רהמ , באתר גלובס , 8 בדצמבר 2013 קלוגהפט ייעץ בעבר לבנט, ליור האופוזיציה בנימין נתניהו, ולשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג. משה קלוגהפט, הזוגות המוזרים של הפוליטיקה הישראלית, באתר nrg‏, 22 בינואר 2009 ליאת רון , ‏ יועצו של בנט: משה קלוגהפט הוא יועץ אסטרטגי בינלאומי, המנהל קמפיינים פוליטיים ומסחריים בארץ ובעולם, ודורג בין 50 היהודים המשפיעים בעולם לשנת 2020.

O Zy4rngai27sm
O Zy4rngai27sm from 103fm.maariv.co.il
קלוגהפט ייעץ בעבר לבנט, ליור האופוזיציה בנימין נתניהו, ולשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה, נפתלי בנט, במקביל לעבודתו בחול, כך נמסר הערב (ראשון) מטעם לשכת בנט. Moshe klughaft is an international strategic advisor and a campaign manager to political leaders and political parties around the world, chosen by forbes as one of israel's most influential people under 40, and chosen by jerusalem post among the 50 most influential jews in the world of 2020. השיר מספר את סיפורו של בן 10 שנרצח בחלמנו • רבים מבני משפחתי נספו בשואה והנושא מאוד קרוב ללבי, מסרה הזמרת | מתוך פרויקט השירים שם עולם 2019, יוצא השיר שכתב משה קלוגהפט בביצוע נועה קירל • השיר מספר את סיפורו של בן 10 שנרצח. קלוגהפט הלך עם בנט דרך ארוכה. ראשת מרצ הנבחרת התייעצה באופן יומיומי עם משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של נפתלי בנט שעמד מאחורי סרטון השתולים של אם תרצו והקמפיין האגרסיבי נגד הקרן החדשה הקודם לפיד ביקש לדחות את פינוי חאן אל־אחמר. לדברי הלשכה, קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד ראש הממשלה, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה.

משה קלוגהפט הוא יועץ אסטרטגי בינלאומי, המנהל קמפיינים פוליטיים ומסחריים בארץ ובעולם, ודורג בין 50 היהודים המשפיעים בעולם לשנת 2020.

קלוגהפט נולד בבת ים, בן שלישי לחיה, מורה למתמטיקה ומאיר, מפקד גדוד בתותחנים.כשהיה משה בן 17 נהרג אחיו בתאונת נשק. יור מרצ הנבחרת, חכ תמר זנדברג, הכחישה את הפרסומים אמש (שבת) שלפיהם העסיקה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ואף שיקרה בנוגע לכך.לדבריה, הוא מעולם לא הועסק בקמפיין שלי ולא עבד בו. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה, נפתלי בנט, במקביל לעבודתו בחול. קלוגהפט עבד עם בנט במועצת ישע ולאחר מכן בפריימריז לבית היהודי ובבחירות 2013 המוצלחות ובחירות 2015 הפחות מוצלחות. הוא הואשם שהוא סוכן מוסד מבוקש במדינה אחת, נזקק לאבטחה. ראש הממשלה נפתלי בנט מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ליועצו, בעבר ניהל את קמפיין הבחירות של בנט ושקד. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מלשכת רהמ נמסר כי היועץ האסטרטגי החל לייעץ לבנט, וכי הוא צפוי ללוותו בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי כדי לחזק את מעמדו הציבורי. ידענו שמשעמם לא יהיה פה! קלוגהפט הלך עם בנט דרך ארוכה. אני מייעץ למישהו שכנראה יהיה רהמ , באתר גלובס , 8 בדצמבר 2013 לדברי הלשכה, קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד ראש הממשלה, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה. לא רק מוריד חום אלא גם מונע פחד.

קלוגהפט הלך עם בנט דרך ארוכה. לדברי הלשכה, קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד ראש הממשלה, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה. קלוגהפט נולד בבת ים, בן שלישי לחיה, מורה למתמטיקה ומאיר, מפקד גדוד בתותחנים.כשהיה משה בן 17 נהרג אחיו בתאונת נשק. שריפה פרצה בחדר חשמל במרכז תעשיות המדע חיפה אלון חכמון. לפני שבנה את המותג הבית היהודי, הספיק קלוגהפט להדביק קרן למצחה של נעמי חזן (הקרן החדשה טרם התאוששה) ולשלוח מכתבים.

×'נט ×
×'נט ×"×¢×'יר תקצי×'×™ פרסום לאיש סו×"ו from www.ynet.co.il
משה קלוגהפט החל לייעץ לרהמ בנט. קלוגהפט ייעץ בעבר לבנט, ליור האופוזיציה בנימין נתניהו, ולשרה להגנת הסביבה תמר זנדברג. 84 ישראלים פקדו לאחרונה את משרד הפנים ושינו את שמם בתעודת הזהות ל'פינקסו' (finexo). מלשכת רהמ נמסר כי היועץ האסטרטגי החל לייעץ לבנט, וכי הוא צפוי ללוותו בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי כדי לחזק את מעמדו הציבורי. רהמ מינה את משה קלוגהפט ליועצו, אחרי שסייע לו בבחירות 2013 ובבחירות 2015 • עד לא מכבר, קלוגהפט ייעץ לנתניהו וכיום הוא מנהל קמפיינים ברחבי העולם (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. משה קלוגהפט הוא איש מקצוע בתחום הפרסום. Moshe klughaft is an international strategic advisor and a campaign manager to political leaders and political parties around the world, chosen by forbes as one of israel's most influential people under 40, and chosen by jerusalem post among the 50 most influential jews in the world of 2020. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לרהמ נפתלי בנט אנה ברסקי.

עינת שמירלאתר המלא עם השירים.

קלוגהפט עבד עם בנט במועצת ישע ולאחר מכן בפריימריז לבית היהודי ובבחירות 2013 המוצלחות ובחירות 2015 הפחות מוצלחות. משה קלוגהפט מסר לסרוגים:בעזרת השם נעשה ונצליח הרים את בנט, עובד בעיקר בחול. חיים אביחייל, רז יובן, משה קלוגהפט. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לרהמ נפתלי בנט אנה ברסקי. רהמ מינה את משה קלוגהפט ליועצו, אחרי שסייע לו בבחירות 2013 ובבחירות 2015 • עד לא מכבר, קלוגהפט ייעץ לנתניהו וכיום הוא מנהל קמפיינים ברחבי העולם (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ראש הממשלה נפתלי בנט מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ליועצו, בעבר ניהל את קמפיין הבחירות של בנט ושקד. היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט במקביל לעבודתו בחול. אנשים מצביעים לפי 3 הימים האחרונים, המצב עכשיו זה המצב. In 2018 klughaft was the strategic advisor and a campaign manager for georgian presidential. ראשת מרצ הנבחרת התייעצה באופן יומיומי עם משה קלוגהפט, יועצו לשעבר של נפתלי בנט שעמד מאחורי סרטון השתולים של אם תרצו והקמפיין האגרסיבי נגד הקרן החדשה קלוגהפט הלך עם בנט דרך ארוכה. 84 ישראלים פקדו לאחרונה את משרד הפנים ושינו את שמם בתעודת הזהות ל'פינקסו' (finexo). זה יכול להיות קמפיין של אם תרצו, זה יכול להיות קמפיין של חברת סוכריות.

Posting Komentar

0 Komentar